Ακου να δεις, να πηγαινουμε τα πληρωσουμε το νερο, και να υπαρχουν οι στοκοι υπαλληλοι, που να μην θελουν να σε εξυπηρετησουν.
Να μην πολυλογω, το ειδα στο φροκαλο και δεν μπορω να πω, με κινησε το ενδιαφερον να το σχολιασω.
Η ταμπελα ελεγε κλεινουμε 13,30.. ο πελατης μπηκε 13,28 (συμφωνα παντα με το ρολοι του καταστηματος). αυτο σημαινει, οτι υπαρχουν αλλα 2 ολοκληρα λεπτα προσθεμιας, που η επομενη λογικη εξελιξη, και προφανως ιδιοτητα ειναι ο υπαλληλος να εξυπηρετησει τον πελατη.
Και ομως δεν εγινε ετσι, ο υπαλληλος δεν εξυπηρετησε τον πελατη, γιατι.... γιατι.... ξερω εγω γιατι?
Μηπως μπηκε πολυ αργοτερα?.... Μαλλον οχι
Μηπως τον εθιξε με την συμπεριφορα του...? Χμμμμ!!!
Μηπως ο πελατης ειχε προηγουμενα με τον υπαλληλο..... Βρε λες??
Το μονο που ξερω οτι ειχε 2 ολοκληρα λεπτα, και ειναι αρκετα να εξυπηρετησεις ενα πελατη, ισως μερικοι θα μου πουν "καλα, για 2 λεπτα κανεις ετσι?"..Μπορει να εχουν και δικιο. Αλλα σε καποιες αλλες υπηρεσιες, σε καποιες αλλες χωρες (βλ. Ευρωπη) αυτα τα 2 λεπτα κανουν την διαφορα. Ισως να γιατι ολοι αυτοι ειναι πιο μπροστα απο εμας. Η λεπτομερια κανει την διαφορα.
Φροκαλο μου, αντε και εστελεις το Μαιλ... θα σε καταλαβει???
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου