Forthnet

Εδω και αρκετο καιρο εχω συνδεση της Forthnet, με την οποια καθε αλλο παρα ευχαριστημενος ειμαι. Ας ξεκινησουμε απο την αρχη. Κανουμε την συνδεση ωραια και καλα, στην πορεια παρουσιαζεται ενα προβλημα το οποιο και απευθυνομαι στον παροχεα. Με την 15η φορα το σηκωσαν, και αφου περιμενα κανα εικοσαλεπτο στο ακουστικο την καθε φορα. Το προβλημα τοτε δεν λυθηκε, απλα δρομολογηθηκε στον ΟΤΕ μεσω Κινας, Ιαπωνιας, Σιβηριας.. και μετα απο ενα μηνα περιπου - μην σου πω δυο- το φτιαξανε. Εκεινο το διαστημα ειμουνα στο connect-disconnect συνεχως. Ας το παρακαμψουμε αυτο.
Τωρα, τι τωρα, απο το Σεπτεμβριο κιολας καναμε την αιτηση για το broadband και μας ειπαν το πολυ σε ενα μηνα θα ολοκληρωθει. Χαρα εμεις!!!. Χαμογελο του Τζοκερ ζωγραφισμενο ανεξητιλα στο προσωπο μας
Περασαν ηδη δυο μηνες, και δεν μπορειτε να φανταστητε τι εγινε. Δεν κανω βεβαια λογο για τα Modem+router που ειπαν οτι θα μας τα φερουν, καλα απο αυτα καθε βδομαδα μας φερνουν και ενα σετακι, ετσι μωρε για να εχουμε να ασχολουμαστε.
Εχασαν την αιτηση. Ναι, ετσι εγινε, πηγαμε σημερα να ρωτησουμε, και μας λενε οτι χασαμε την αιτηση, ετσι απλα.
Δικαιολογιες του τυπου, το Band δεν εφτασε ακομα, ενω ελεγαν επισημα μεσα Νοεμβριου, οι γραμμες δεν ειναι ετοιμες λογω του ΟΤΕ, και αλλες τετοιες ιστοριες.
Παντως δεν εχω να πω, οταν ειναι να πληρωθουν σε παιρνουν αμεσως τηλεφωνο. Μονο στο After sales σε βαζουν αναμονη για κανα 2ωρο ( στην καλυτερη περιπτωση).

Αι- σιχτιρ απο εκει!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

φίλε μου, θα σου αναδημοσιεύσω αυτά που έχω γράψει στο αγαπημένο μας φόρουμ για το Lost, και θα σε καλύψω:
το νοέμβρη άλλαξα σπίτι. τραγικό λάθος για κάποιον που θέλει internet. είχα λοιπον προπληρώσει 6 μήνες στη forthnet και μου μέναν άλλοι 3. έκανα μεταφορά το σταθερό, πλήρωσα παραπάνω για να κρατήσω το ίδιο νούμερο, και πλήρωσα και 40 ευρώπουλα στη forthnet για τη μεταφορα, γιατί η forthnet μου κόστιζε 20 το μήνα, άρα 3Χ20=60 είπα καλύτερα να πληρώσω τα 40. Λογάριαζα όμως χωρίς τον ξενοδόχο, η δόλια.
μία βδομάδα πριν μετακομίσω άρχισα τις προσπάθειες επικοινωνίας μαζί τους. No luck. για 2 μήνες, η εταιρία άφαντη, εγώ χωρίς δίκτυο, οι μήνες προπληρωμένοι. τους έστελνα 4 εμαιλ τη βδομάδα. στην αρχή ευγενική τυπική, κυρία. στο τέλος .... δε θέλετε να ξέρετε. καμία απάντηση. Ούτε καν το αίτημα σας προωθείται. Τίποτα. μα τίποτα. μετά από 2 μήνες, με πήραν τηλ, και μου είπαν απο αυριο θα έχετε ιντερνετ, σύγνώμη, είχαμε πρόβλημα με το σερβερ μας, θα σας δώσουμε 3 μήνες δώρο. ΟΚ λέω εγώ. Αφελέστατη. Αθώα.
την επόμενη μέρα μου τηλ και μου λένε πως δε μπορούν να μου δώσουν 3 μήνες δώρο, μονο 1. Γιατί ρε παιδιά, σας ζήτησα εγώ κανένα δώρο? απαντώ. θέλω τον ένα μήνα που μου απομένει και απο εδώ πανε κι αλλοι. έχει και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Καλα? καλά μου λένε. Αμ, δε.....
περνάει ο μήνας, πάω στη vivodi, παίρνω με τα ίδια λεφτά ασύρματο σε καλύτερη ταχύτητα (αντε να το δεχτώ πως πεσαν οι τιμές) , περνάνε 20 μέρες, μου τηλ από vivodi, και τι μου λένε? η forthnet έχει κρατήσει τη γραμμή σας και δεν έχουμε έγκριση από τον οτε.
εξαλη εγω.
τους τηλ. ξανα, και ξανα και πάλι και παλι. αφήστε τη γραμμή μου ρε παιδια, το συμβόλαιο έληξε, δεν έχετε κανένα δικαίωμα. άλλα λεει η θειά μου, άλλα ακούν τ' αυτιά μου η καλή μας η forthnet .
και μετά από όλα αυτά άρχισε το μαρτύριο. Μου τηλ από forthnet κάθε μέρα. το μεσημέρι, την ώρα που κοιμάμαι. κάθε μέρα. μα κάθε.... και να σας κάνουμε καλύτερη τιμή, και να μην αλλάξετε εταιρία. Που είσασταν ρε παιδιά όταν εγώ σας έψαχνα 2 μήνες? τώρα πως με βρίσκετε κάθε μέρα? και να μη μου αφήνουν τη γραμμή. και να μην έχω ιντερνετ. και ο καιρος να περνάει.
να τους ρωτάω: αν εσύ πήγαινες σε ένα εστιατόριο να φάς, και δε σου άρεζε το φαι, αν ξαναπήγαινες, θα έφταιγε το εστιατόριο ή εσυ?
τίποτα.
στο τέλος τους ρώτησα πόσα θέλουν για να μη μου ξανατηλεφωνήσουν ποτε.
τότε ελευθέρωσαν τη γραμμή.
forthnet ? never again

FeNic είπε...

Διαβάζοντας σύνεχεια παράπονα για τη Forthnet, τελικα νιώθουμε τυχεροί που δε μας σύνδεσαν ποτέ.

Ολα γίνονται για καποιο λόγο τελικά:

http://fenic.blogspot.com/2007/06/forthnet.html

http://fenic.blogspot.com/2007/06/forthnet-2play.html

http://fenic.blogspot.com/2007/10/forthnet.html