κερασακι, φραουλα, 7

Πρεπει να ειμαι μαζοχας ή καλος μαλακας. Καθομαι και γραφω στο μπλογκ μου, ενω ειμαι σακατης και ο δεξιος ωμος μου ειναι για τα μπαζα. Μετα απο την βουτα που επαθα την κυριακη με την μηχανη, το δεξι μου χερι ειναι σε stand by μη σου πω και bye bye. Σαν πηγα στο νοσοκομειο με καναν ολες της εξετασεις, καρδια, συκωτι, αιμα, ουρα, τσιμουχες, μπουζι, και στα 5000 χλμ θα ρυθμισουμε της βαλβιδες,! Ειμαι σαν το πρωτο μοντελο robocop που κινηται μονο με εντολες μεσω ασυρματου. Της πρωτες μερες ειδικα, ήθελα αιτηση να ξαπλωσω, και προεδρικο διαταγμα για να σηκωθω! .
Με εδωσαν πολλα παρατσουκλια οπως: μονοκοματος, κουλοχερης, robocopikos, και ολα αυτα φερνουν λιγακι πραγματικοτητα. Δεν κανω λογο στο να οδηγησω αμαξι, ενω μηχανη το αφηνουμε εκτος. Εκτος δεν θα μεινει το σκι που θα παω στα 3-5-7-9 πηγαδια ( ακομα δεν ξερουμε ποσα ειναι) σημερα κιολας.
Ακουω και το Φροκαλο που κανει και γιογκα και λεει να με παρει μαζι της, εχουν ειδικο προγραμμα για σακατηδες και απλυτους......ναι!!! ξεχασα να σας το πω ειμαι και λιγακι απλυτος, τοσο που πηρα 2 κουτες μωρομαντηλα και με αυτες βολευομαι. Ακομα πρασινη κρουστα δεν εβγαλα κατω απο της μασχαλες, θελει ακομα... ειναι κιτρινη!!
Το απογεμα λεμε να χρησιμοποιησουμε το πιεστικο, το οποιο μαζι με το νερο θα εκτοξευει και ολοκληρα κομματια σαπουνιου μηπως και δουμε διαφορα.
Με μεγαλη επιτυχια καταφερα να συμμαζεψω τα μαλλια μου και μαλιστα μονος μου, τωρα μοιαζω περισσοτερο εγω, ενω της αλλες μερες κατι μεταξυ Σιμπα και ψαλιδοχερη!
Ας ειναι καλα οι φιλοι μου που απο την πρωτη μερα εκατσαν μαζι μου, και μου καναν πλακα πως μιλουσα και πως κινιομουνα. Με δωσαν και βιβλια να διαβαζω, αλλα καπως δυσκολευτικα να γυριζω της σελιδες, και ετσι τους ειπα να μου τα διαβαζουν αυτοι, ωσπου βαρεθηκαν και εφυγαν!
Τι ωρα πηγε; το χαπι μου.......!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ώπα... τι έπαθες βρε καημένο;
Σακάτικο είσαι;

Άντε, περαστικά...
(αυτές οι μηχανές, πολύ σκοτώστρες...)

pokopik the greek είπε...

Eyχαριστω να σαι καλα,και να φανταστεις επεσα με 30, και εχω καταγμα στην κλειδα.!!

Ανώνυμος είπε...

Kathe xrono kati ginetai me tin mixani. PROSEXE!!! To ksereis pos oti kai na sou sumbei emeis tha eimaste dipla sou.
Den perimena oti tha mou leipseis tora pou tha fugo alla mou leipeis kiolas ...