Genocide

Περασε σχεδον ενας χρονος, αποφασισα να μαζεψω ολους τους τους φιλους μου και να παμε στην Περαια να φαμε κανα ψαρικο. Ειχα αφορμη λοιπον, και καποια φραγκα για ξοδεμα, ...ετσι για τους φιβλους μου.
Διπλα στην θαλασσα κοντα στο κυμα, μαζευτηκαμε στην γωνια ολη η σουργερλοκομπανια, η οποια απαρτιζονται απο
Φροκαλο: Γνωστη "μπλογκου" που τοτε για την περισταση εκανε το μαλλι "tsoureki look" ετσι για να φαινετε ποιο εντυπωσιακη, και το καταφερε. To χαμογελο σε αυτη την γυναικα με αρεσει παρα πολυ

Κουμουνοβα: Ντυμενη στης αποχρωσεις της μελιτζανας, με απταιστες ( και απιαστες ) γνωσεις του σινεμα, προσπαθουσε να με διορθωνει σε καθε "συντακτικο μου λαθος" που ειναι απειρα σας πληροφορω.
ΠΟλυ ψηλη ψηλη: Η Ζισελ σε εκδοση 3,50, οπως ειπα σε ενα αλλο κρυφο μου μπλογκ για τους φιλους μου, για την ψηλη "the lamp reacher", φημες λενε, οτι γυρναει τον δορυφορο manual!
>Πενταμορφη< Ποια Μονικα, ποια Jolie, εδω μιλαμε για την Πενταμορφη, οι αλλες "απλα πασαλειματα", 15.876.453 φοβιες και ανασφαλεις μην ειχε μονο!
>Πολυ Κοντη κοντη¨:ως ειναι οταν παντρευεις τα πιο σπανια και τα ποιο σαγηνευτικα αρωματα και τα βαζεις σε μικρο μπουκαλακι; κατι τετοιο σε γυναικα. Ε.. οχι τοσο κοντο!
Danny the Dog: Ο Mr. Dna, τα αναλυω ολα, τα ξερω ολα, ειμαι και σφιχτερμαν ενιοτε, τρεχω και σε πιστες αμαλαχι να πουμε!!!
Tasos the data: Ο Ντατα απο το σταρ τρεκ σε ζωντανη εκδοση, οπως η κουμουνοβα βαραει 250 λεξεις το λεπτο, εκεινος 250 κλικ το λεπτο, μετα της συζηγου!
: Ξενοδοχουπαλληλος σε μεγαλη αλυσιδα, ο " θα σε κανω κονε", και οταν δεν "φακελωνει" πελατες, τοτε σφυριζει στα γηπεδα, μετα της συζηγου και αυτος.
Ξεκινησε το φαγοποτι, αφου τα ορεκτικα εγιναν καπνος περασαμε στο κυριος πιατο, αλλα για να περασεις πρεπει πρωτα να ρωτησεις τον αλλο τι θελει, μην του φερεις κανα ξιφια γεμιστο με χταποδι και ειναι αλλεργικος!!! ειπα ενα παραδειγμα εγω τωρα/
Ποκοπικος-"Παιδια τι θα παραγειλουμε;"
Κουμουνοβα.- "ναι χτες ειδα την ταινια, πολυ με αρεσε"
Φροκαλο-" ασε πολυ κουραση χτες στην δουλεια,λεω να το παιξω αρρωστη απο βδομαδα"
Ποκοπικος- δεν με ακουνε, με την επαναληψη ισως με ακουσουν.."Μηπως παιδια να παραγγειλουμε το παιδι περιμενει"
(που γιαυτο το παιδι εγινε διπλωματικο επειδοσιο Φροκαλου-Κουμουνοβας, γυναικες λυσαρες τι περιμενεις;)
Geroge-" ναι με φωναζουν σε μερικους αγωνες και σφυριζω"
Danny-" κατεβασα τον χρονο μου στην πιστα, μολις 3 δεκατα του δευτερολεπτου"
ΠΨΨ- " Καλε τι ωραιο κολιε φοραςςςς;;;;;;;"
ΠΚΚ- " ειχε και σε ροζακι!"
Ποκοπικος -(μαλλον αορατος ειμαι ή καποιος πατησε το Mute και δεν ακουγομαι!)
παιρνω λοιπον την πρωτοβουλια και λεω στο παιδι "μια μεριδα καλαμαρακια"
καταλαβαινω οτι μια μεριδα ειναι λιγα για 8 ατομα, οποτε μπαινω στο κοπο και κανω την ιδια ερωτηση, αλλα οι απαντησεις που πηρα εκαναν τον γυρω του κοσμου, και ποτε δεν εφτασαν σε μενα.
"Καντες οκτω λεω εγω" οκτω μεριδες καλαμαρακια!
Και ερχεται το πρωτο πιατο καλαμαρακια, και ερχεται το δευτερο πιατο με καλαμαρακια, και το τριτο, και το τεταρτο, με τι αλλο; καλαμαρακια!!!
Τοσα πολλα καλαμαρακια που για ενα χρονο δεν τρωγαμε μηπως και αποτοξινοθουμε. Ακουγεται οτι εκεινη την μερα τα καλαμαρακια μαζευαν υπογραφες να φυγουν απο τον Θερμαικο, ενω η ΠΨΨ μας διεψευσε λεγοντας οτι εκεινη την μερα ανακυρηχτηκε απο την UEFA "Ημερα γενοκτονιας των καλαμαρακιων". Η Uefa το ειπε αυτο, οχι εγω, αμεσως να με πιασετε απο το λαιμο!

Εκεινη την μερα εμαθα καλα οτι τα τριανταφυλλα οσο ωραια και να ειναι, εχουν αγκαθια, και απο τοτε φοραω γαντια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: