Μακρια

loipon gia na do pou einai ta elliníkä...oxi den einai ayta...Αυτα ομως ειναι.
Παρακολουθω λασποποδοσφαιρο στην τηλεοραση, ακου να δεις, καλα ειναι τρελοι οι βορειοι, και εγω που νομιζα ειμαι εγω τρελος,βρε που ηρθα. Το να τρελαθω δεν ειναι το ζητημα ειμαι ηδη κουζουλος, αλλα δεν περιμενα τετοια παραφροσυνη. Δεν μιλαω για τον καιρο, δεν θελετε να ξερετε, κανω προβα για τον χειμωμα, και τον χειμωνα θα κανω προβα για την Σιβηρια, Ειναι πολυ νωρις ακομα να δουμε τι θα γινει. Της πρωτες μερες θα ειναι σαν διακοπες, μεχρι να μπουμε σε ρεγουλα. Απο δευτερα θα δρομολογηθουμε στο κοινωνικο συστημα και ειδωμεν..
Ακολουθει διαλογος σε καφε της πολης
_Hello i would like a coffee..
_Ok, its 2.30 e
Και οπως ολος ο κοσμος εκει και εγω περιμενα τον καφε μου....

και περιμενα

και περιμενα

και καποια στιγμη ρωτησα την κοπελα
-Excuse me, where is my coffee?

-Well you have to get it by your own.
(σοβαρα; επρεπε να το παρω εγω; και ετσι λοιπον πηρα το καφε μου, οπως επισης και τα κουλουρακια μου, και κανα δυο πραγματακια που με αρεσαν).
Κανεις ομως δεν μου ειπε οτι πρεπει να πληρωσω και γιαυτα, το εμαθα με το χειροτερο τροπο, και πανω στην τρελιτσα που επαιξα με μαεστρια δεν πληρωσα τιποτα.
Ενα δειγμα το μερος που θα μενω, προσωρινα ή μη θα δειξει...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο ελληνάρας εδειξε για μια ακομη φορα το χαρακτήρα του!!!!Τι εγινε φιλαράκι, δεν πλερώνεις????(με εβαλες μεσα και με το στοιχημα, αστα να πανε)Ωραιο το φτωχικο σου διπλα στη λιμνη, αλλα για λυσε μου μια απορια. Οταν θα πιασουν τα κρυα στη μακρινη χωρα που βρισκεσαι, δηλαδη σε κανα 2 βδομαδες, θα κανεις πατιναζ για να φυγεις ή με πεδιλα του σκι?

Η ψηλη σου σε φιλα πολυ-πολυ...

pokopik the greek είπε...

πηρα snowmobile και δενανυσηχω πολυ γιαυτοl

Ανώνυμος είπε...

Mikro trelo agori einai super to meros. (bgale to semedaki). Pendamorfi

Ανώνυμος είπε...

ΣΕΜΕΔΑΚΙ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΚΛΑΙΜΕ
twra kai se videaki sto youtube

Ανώνυμος είπε...

sto metaxy eimai kai google blogger alla de thymamai ton kodiko moy.
kseftila e?
ante pali sas edwsa yliko na me doyleyete psilo gazi